Mintegy 600 milliárd forint áll rendelkezésre hazai forrásból, amivel gyorsítaná a közlekedési beruházásokat a kormány. A keret azon megyei jogú városok, fontos ipari centrumok, valamint az országhatárok gyorsforgalmi úti bekötésére szolgál, amelyeket nem lehet uniós forrásból fedezni.
A következő hét év európai uniós forrásainak nagy részét vasútfejlesztésre kell fordítani. Azoknál a beruházásoknál tudnak európai uniós forrást igénybe venni, ahol az utak a transzeurópai hálózatba kapcsolódnak, máshol hazai pénzre van szükség.
A magyar forrásból bekötendő városok között említik Sopront, Kaposvárt, Zalaegerszeget, Salgótarjánt, Egert, Ózdot, Békéscsabát. Illetve az útfejlesztési tervek között szerepel még Esztergomnak az M1-es autópályával való összekötése is.
Kérjük, mondja el véleményét, mert hozzászólása másnak nagy segítségére lehet!
{fcomment}
Új aktualitások
- A Szerencsi kakaópor megújult - 06/05/2015 09:39
- Távhő szolgáltató váltás - Erre figyeljen! - 29/04/2015 21:30
- Májustól korszerűbb buszokkal közlekedhet Budapesten - 29/04/2015 21:15
- Betiltottak két mágneses játékok - 29/04/2015 21:10
- Az állam megveszi az Elmű ügyfélszolgálati leányvállalatát - 29/04/2015 21:06
- Az szja adózók további teendői - 27/04/2015 19:29
Régebbi aktualitások
- Algatrágyát tesztelnek a zamatosabb termésekért - 24/04/2015 20:31
- Újjáépül a Hungaroring? - 24/04/2015 12:33
- Jövő évi adócsökkentés: mire számíthatunk? - 23/04/2015 07:43
- Napilappá alakítják a Napi Gazdaságot - 22/04/2015 20:34
- Idén dől el a Paksi atomerőmű hulladékkezelési programja - 22/04/2015 20:29