Megújul a Libri könyvesbolthálózatának és a vállalat kiadóinak arculata. Az új megjelenés kialakítását a vezető európai és észak-amerikai bolthálózatok arculatának vizsgálata előzte meg. A Libri új logója így a nemzetközi trendeknek megfelelően sötét hátteret kapott, míg a bézs színű, egyenlő szárú "L" betű egyszerre utal a vállalat nevére, és formáz nyitott könyvet, hangsúlyozva a folytonosságot a Libri korábbi emblémájával, múltjával.
Fontosnak tartják, hogy az általuk kiadott könyvek egységes, a vásárlók által könnyen felismerhető védjegy alatt jelenjenek meg, illetve szeretnék megőrizni a vállalat tulajdonába tartozó kiadók egyedi karakterét is, mindez pedig kifejezésre jutott az arculatváltásban is.
A változás ezért nem csupán a Libri, hanem a hozzá tartozó kiadók - a több mint hetven éves múltra visszatekintő Helikon, a gyermekkönyvekkel foglalkozó Kolibri, a zenei témákra koncentráló Trubadúr és a Park kiadó - arculatát is érintik, az új logókkal idén 500 új cím fog megjelenni.
Kérjük, mondja el véleményét, mert hozzászólása másnak nagy segítségére lehet!
{fcomment}
Új aktualitások
- NAV 1453 - Sok a hibásan kitöltött szja bevallás? - 12/05/2015 11:11
- Elkezdődött az UBER NAV vizsgálata - 12/05/2015 11:03
- Milyen gázkazánt vegyen? Már nem mindegy! - 12/05/2015 10:56
- Lillafüredi libegő - 700 milliós beruházás! - 11/05/2015 19:56
- Hallássérültek adóbevallása - Segít a NAV - 11/05/2015 19:51
- Vodafone Wallet: új mobilfizetési szolgáltatás - 08/05/2015 11:29
Régebbi aktualitások
- Csalnak a bolti mérlegek? Az ellenőrök szerint igen! - 06/05/2015 10:05
- Balatoni strand jegyárak - Jó lesz a szezon? - 06/05/2015 09:50
- A Szerencsi kakaópor megújult - 06/05/2015 09:39
- Távhő szolgáltató váltás - Erre figyeljen! - 29/04/2015 21:30
- Májustól korszerűbb buszokkal közlekedhet Budapesten - 29/04/2015 21:15