kerdesA munkaügyi központba a következő papírok biztos, hogy kelleni fognak: az állandó, illetve ideiglenes lakcímet igazoló irat, személyi igazolvány és egy TAJ kártya. Ha álláskeresőként szeretne regisztrálni akkor, ezen felül még kellhet az adókártya és az iskolai végzettséget igazoló dokumentum. Az nagyon fontos, hogy a munkaviszony már ne éljen, hogy ha regisztráltatni akarja magát. Az álláskeresési járadék igényléséhez a munkáltatótól kap egy igazolást a befizetett munkaerő-piaci járulék összegéről és arról, hogy a bíróság kötelezte-e a tartásdíj fizetésére. Ezenkívül kell majd az ügyintézéshez az OEP könyv és ha átutalással kéri az ellátást, akkor egy bankszámla szám is kelleni fog.

Ha a családi adókedvezményt is igénybe venné, akkor az eltartottak személyes adataira mindenképpen szükség van. Ezenfelül a munkaügyi központban kellenek még olyan papírok, amik igazolják az esetleges magasabb tanulmányi eredményeit vagy más eredményeket, hiszen figyelembe veszik a munkaügyi központban ezen iratok meglétét.

Ezeket a juttatásokat minden további nélkül igényelheti a munkanélküli központban és más segítség után is érdeklődhet, amíg nem talál önnek megfelelő állást. Ennek fényében mindenképpen érdemes visszalátogatnia oldalunkra, hogy minél többet megtudjon és, hogy olyan információkat szerezzen, melyek segítik önt a munkakeresésben.

Ha bement a munkaügyi központba és beadta a papírjait valamint regisztrált, akkor nagy az esély arra, hogy hamar felajánlanak önnek egy állást, amit el tud fogadni és minden szempontból alkalmas is rá. Ez csak növeli az ön esélyeit és, hogy ha nem tudja, hogy mi a további teendő, akkor mindenképpen érdeklődjön még a munkaügynél, hogy milyen egyéb lehetőségei vannak.

Mondja el véleményét nekünk:
{fcomment}

 

  
Ezt már olvasta?Bezárás