Az utóbbi évek trendje alapján a televíziós reklámbevételeket megelőzve az online lehet a hirdetési piac vezető médiuma. 38 százalék a display-hirdetések, és 34 százalék a keresőkön megjelenő hirdetések. Erősödnek a mobilreklámok és növekvő eredmények várhatóak az apróhirdetéseknél, az árösszehasonlító és az aukciós oldalaknál is. Az e-mail hirdetések tavaly 51 százalékos növekedéssel számolhattak be, kérdés, hogy idén ez a szegmens hogyan alakul.
Az elmúlt tizenöt évben folyamatosan bővült a digitális reklámozás, amely a 2000-ben becsült 900 millió forinttal szemben tavaly 49,47 milliárdos bevételt könyvelhetett el. Várhatóan az online médiumok térhódítása kiteljesedik, és ekkor már a digitális reklámozás csak egy teljes piaci megújulással kerekedhet felül, de ehhez még valószínűleg hosszú évekre lesz szükség.
A reklámozás legnagyobb felhajtó ereje a belső fogyasztás, ha ez emelkedik, ennél nagyobb mértékben bővül a hirdetési piac, de ha csökken, akkor is erősebb a negatív hatás.
Kérjük, mondja el véleményét, mert hozzászólása másnak nagy segítségére lehet!
{fcomment}
Új aktualitások
- Mivel fékezhető meg a klímaváltozás? - 20/04/2015 10:34
- Vége a Quaestornak - Visszavonták pénteken az engedélyüket! - 19/04/2015 19:32
- Bevezetnék az engedélyezés előtti gyógyszerrendelést - 19/04/2015 19:26
- A Kun Mediátor már nem szervezhet több utazást - 19/04/2015 19:22
- Hamarosan robot szakácsot vehetünk a konyhánkba? - 17/04/2015 20:25
- E-aláírás - Ez lesz a jövő? - 14/04/2015 06:33