Megújul a Libri könyvesbolthálózatának és a vállalat kiadóinak arculata. Az új megjelenés kialakítását a vezető európai és észak-amerikai bolthálózatok arculatának vizsgálata előzte meg. A Libri új logója így a nemzetközi trendeknek megfelelően sötét hátteret kapott, míg a bézs színű, egyenlő szárú "L" betű egyszerre utal a vállalat nevére, és formáz nyitott könyvet, hangsúlyozva a folytonosságot a Libri korábbi emblémájával, múltjával.

Fontosnak tartják, hogy az általuk kiadott könyvek egységes, a vásárlók által könnyen felismerhető védjegy alatt jelenjenek meg, illetve szeretnék megőrizni a vállalat tulajdonába tartozó kiadók egyedi karakterét is, mindez pedig kifejezésre jutott az arculatváltásban is.

A változás ezért nem csupán a Libri, hanem a hozzá tartozó kiadók - a több mint hetven éves múltra visszatekintő Helikon, a gyermekkönyvekkel foglalkozó Kolibri, a zenei témákra koncentráló Trubadúr és a Park kiadó - arculatát is érintik, az új logókkal idén 500 új cím fog megjelenni.

Kérjük, mondja el véleményét, mert hozzászólása másnak nagy segítségére lehet!
{fcomment}

  
Ezt már olvasta?Bezárás