A felmérés, amelyet 18 országban 18 ezer ember megkérdezésével végeztek, és amely azt is vizsgálta, miként viszonyulnak a magyarok a modern technológiához, a vállalat eddigi legnagyobb európai fogyasztókutatása.

Eredmények:

  • Nőtt a táblagépek előtt töltött idő, tavaly átlagosan 14 percet használtak ilyen eszközt a válaszadók, addig az idei eredmények szerint már több mint egy órát.
  • Online –– televíziós tartalomért 42 százalékkal több magyar fizetett, mint 2014-ben. A tavaly mért 41 százalékhoz képest már minden második háztartás rendszeresen költ edukációs tartalmakra, és a skála széles: a „csináld magad videóktól az online egyetemi kurzusokig terjed.
  • A megkérdezettek harmada legalább hetente egyszer tölt le tanulással kapcsolatos tartalmat – 2014-ben ez az arány még csak 20 százalék volt. E-könyvekre és digitális magazinokra 2500 forintot költünk havonta, zenékre ugyanennyit, filmekre viszont valamivel több mint 2700 forintot.
  • Mobilos játékokkal naponta átlagosan 48 percet töltenek a magyarok, és havonta 3800 forintért vásárolnak ilyen alkalmazásokat.
  • A naponta tévézéssel töltött idő közel fél órával nőtt 2014-hez képest: jelenleg 170 perc.
  • Több mint 3 órát – csak a számítógépek és a laptopok előtt töltenek az emberek a felmérés eredményei szerint.
  • Konyhai berendezést egy átlagos háztartás naponta jellemzően 1 óra 14 percet használ, ami éppen negyedórával több, mint tavaly.


A új családi idill pedig az, hogy otthon, tévénézés közben facebook-ozunk, és internetezünk.

Kérjük, mondja el véleményét!

  
Ezt már olvasta?Bezárás